9 trendů pro retenci - jak si udržet zákazníky v roce 2022
Udržet si zákazníky (a udržet je spokojené) je nekonečná výzva. Zde je devět taktik, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle nyní i v příštích letech.
Udržet si zákazníky (a udržet je spokojené) je nekonečná výzva. Zde je devět taktik, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle nyní i v příštích letech.
Každý retail by si na začátku roku 2022 měl osvojit 4 poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.
Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.
Chcete taky návratnost marketingových kampaní s poměrem 42:1? Tak se rovnou pusťte do čtení o automatizaci emailových kampaní, ať víte, jak je efektivně využít pro svůj business a lepší komunikaci se zákazníky.
Od anonymního návštěvníka k ambasadorovi značky - zjistěte, co je Live Chat a jak restrukturalizuje digitální interakce.
Buďte mezi prvními firmami, které mají kompletní řešení pro rychlou a kontextualizovanou podporu díky rozhraní Messenger API pro Instagram. Zjistěte více!
V roce 2021 se počet měsíčně aktivních uživatelů RCS vyšplhal na téměř půl miliardy, přičemž na překonání magického čísla je ještě spousta času, protože ekosystém se neustále rozrůstá a po celém světě jej spustilo přibližně 100 operátorů.
Veřejné a vládní zdravotnické organizace po celém světě informují veřejnost a zajišťují její bezpečnost během pandemie COVID-19. Jedním z efektivních pomocníků může být chatbotu odpovídající na nejčastější dotazy přes WhatsApp.
WhatsApp je efektivní nástroj pro dialogovou klientskou komunikaci. Může být skvělým prostředkem pro budování klientských služeb, posílení vaší značky a zlepšení obchodních výsledků. Má ale jasná pravidla používání a ta je nutná dodržet. Základem je aktivní souhlas zákazníků s komunikací přes WhatsApp a my se v následujícím článku podíváme na to, jak to dělat správně.
Analyzovali jsme interakce zákazníků se zprávami během letošního Black Friday a Cyber Monday. Zde je stručná rekapitulace prvního skutečně hybridního Cyber Weeku a poznatky, které připravují půdu pro rok 2022 a další roky.
Zajistěte, aby vaše kontaktní centrum bylo připraveno na všechno, když zajistíte budoucnost své zákaznické podpory pomocí těchto osvědčených postupů cloudového kontaktního centra.
Zjistěte, jak kontaktní centrum připravené na práci z domova přináší přístupnost, přizpůsobivost a hmatatelné obchodní výhody pro vaši zákaznickou podporu.
Tradiční banky musí přehodnotit svou strategii zákaznické zkušenosti, aby zůstaly konkurenceschopné s digitálně zdatnými fintech společnostmi, které vstupují na trh. Zde se dozvíte, jak řešení společnosti Infobip pomáhají bankám udržet krok v online světě
API pro zasílání zpráv nemusí být složité. Přečtěte si, co všechno potřebuje marketér vědět o API pro zasílání zpráv.
Drasticky vylepšete svou cestu kontaktním centrem s pomocí našeho průvodce digitální transformací kontaktního centra.
Má váš chatbot měřitelný dopad na vaše obchodní cíle? Zjistěte to pomocí tohoto praktického průvodce metrikami úspěšnosti chatbotů.
Vaše klientské kontaktní centrum je jen tak dobré, jak dobré jsou znalosti, které dokáže předávat a sdílet. A to nejen klientům, ale také interně mezi sebou tak, aby se jednotlivý specialisté stále zlepšovali a rozvíjeli svoje schopnosti řešit zákaznické problémy. Ideálním nástrojem pro udržování znalostní je znalostní báze, která by měla být nedílnou součástí systému pro provoz a řízení klientského komunikačního centra.
Jak ochránit klienty před podvody typu SIM Swap. S tenchnologií od společnosti Infobip můžete získat přehled v reálném čase a zjistit, zda došlo k výměně telefonního čísla a přesný okamžik, kdy se tak stalo.
Svět komunikace se zákazníky se neustále mění a s rychlostí, jakou se vyvíjejí naše technologie, jsou tyto změny rychlejší než kdykoli předtím. Lidé v roce 1950 jsou ze stejného těsta jako lidé v roce 2020, proč se tedy očekávání zákazníků neustále vyvíjejí? Jednoduchá odpověď zní, že je to díky síle technologií a tomu, jak utvářejí naše zkušenosti
Jen několik skvělých momentů, které se odehrávají prostřednictvím SMS.
Jak mohou SMS, RCS a Apple Business Chat zlepšit zážitek zákazníků z pojištění.
Peřčtěte si 10 užitečných typů jak se dostat do e-mailových schránek vašich (potenciálních) zákazníků.
Banky a finanční instituce musí ověřovat totožnost svých klientů v rámci postupů Know Your Customer. Zde se dozvíte, jak je provést rychle a přesně.
Viber Business Messages dovolují firmám komunikovat se zákazníky v reálném čase a vytvářet kvalitní obsah spojený s rozvojem značky. Přináší i možnost plnohodnotné dialogové komunikace a další prohloubění interakce se zákazníkem.
Vstupní kanály klientských kontaktních center můžete krásně napojit na automatické workflow, kde prvním krokem je analýza informace od klienta.
Toto jsou tři největší problémy při implementaci chatbotů - a jak je vyřešit.
Vaši zákazníci chtějí mít pocit, že si jich skutečně vážíte a budete o ně pečovat. Personalizovaná komunikace vám pomůže naplnit očekávání a vytvořit hlubší vztah s vašimi zákazníky.
Bankovní identita je jedním z nejnovějších způsobů, jak identifikovat klienta, prokázat jeho totožnost, ověřit živost a autorizovat jej. Klienti se nás často ptají, co se skrývá za bankovní identitou a jak souvisí s klientskou komunikací. Připravili jsme odpovědi na nejčastější otázky. Pojďme se na ně podívat, krok za krokem.
Copy General, respektive jeho nový inkubátor www.lepsikomunikace.cz, se stala v červnu partnerem společnosti Bankovní identita, a.s.. Zeptali jsme se ředitele Ondřeje Málka, co jej vedlo k tomuto kroku.
Jak mohou banky a finančníci zajistit bezpečnost své komunikace.
Nastavení zákaznických služeb a komunikace není raketová věda a rozhodně nestojí na super-drahých technologiích a high-tech nástrojích. Začněte prostě tím, že si stanovíte cíle, jak mají vaše služby a komunikace vypadat.
Pokud značka komunikuje svoje služby a produkty konzistentně skrze všechny fáze životního cyklu klienta, má daleko větší šanci na získání a udržení loajálního zákazníka. V ideálním případě dokonce ambasadora, který bude značku nadšeně a autenticky doporučovat.
Stále větší část klientské komunikace a procesů se přesouvá do on-line prostředí. Velká skupina klientů je zvyklá používat on-line messengery jako svůj primární komunikační kanál, kterým nahradili SMS a email. Firmy a služby by na tento trend měly reagovat a přesunout část své komunikace tímto směrem. Mohou tím nejen oslovit nové skupiny klientů, ale také významně zjednodušit některé procesy.
Otevřete svým uživatelům nové možnosti komunikace a začněte využívat messengery jako jsou WhatsApp nebo Viber. Messenger je pro spoustu lidí synonymem on-line komunikace.
Potřebuju systém, který za mě pracuje a ne systém, který mi generuje více práce
Moderní personalizovaná klientská komunikace si nevystačí jen s hromadným nebo on-line zpracováním dokumentů, ale svoje nezastupitelné místo tu mají interaktivní procesy.
Dopisy, zejména ty špatně napsané, mohou ovlivnit zdraví klientů a jejich emoční stabilitu. Zamyslete se proto vy, kteří (v bankách a pojišťovnách) dopisy píšete, jak velký vliv na zdraví svých klientů máte.
Malá banka porazí ročně, i díky vašim výpisům, okolo 60 zdravých stromů. Jenom kvůli tomu, abyste si mohli přečíst, kolik máte na kontě peněz. Možná je čas na změnu.
Zaměřte se na to, co zákazník skutečně potřebuje a očekává. Detailně to prozkoumejte, popište a navrhněte adekvátní procesy a design komunikace. Nástroje se vždycky najdou
Klidně něco pošlou a nedoplní to do CRM a my pak jak idioti dohledáváme kontaktní údaje nebo podmínky, co vůbec klientovi nabídli.
Běžte do své prodejny nebo kanceláře pobočkové sítě a zkuste si, jak se u vás nakupuje
V krizi je čas tou nejcennější komoditou, tak neztrácejte čas a řešte problémy efektivně. Hned.
Celý systém musí být snadno spravovatelný, tak aby změny netrvaly týdny. Dokumentové šablony dokážeme navrhnout tak, aby je bylo možné použít napříč distribučními kanály.
Chystáte se zahájit asistované procházení webu. Kliknutím na "Souhlasím" umožníte připojení operátora kleintské podpory k asistovanému procházení webových stránek.