Jak může LiveChat zlepšit zákaznickou zkušenost

V rychlém světě se ocitáme ve zběsilém tempu a máme jen málo času na zastavení, přemýšlení a rozjímání. Stále častěji se podniky potýkají s otázkou: "'Jak skutečně uchopit a udržet kontakt se zákazníky?'".

Podle společnosti PwC se mění preference zákazníků v oblasti komunikace. Z průzkumu vyplývá, že 55 % všech potenciálních zákazníků je motivováno řešit své produktové potřeby online. Podíváme-li se na takový trend z předchozích let, získáme indicii, že angažovanost orientovaná na internet bude časem růst.


Zde vás upozorníme na to, jak zůstat ve spojení se zákazníky, když nakupují na vašich webových stránkách, a nabídnout jim podporu v průběhu celé nákupní cesty.

Proč se musíte zaměřit na online podporu

Vaši zákazníci v jakémkoli rozsahu fungují online. Ať už vyhledávají, sdílejí nebo nakupují produkty - očekávají, že jim budete k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Ačkoli nyní nemusíte nutně prodávat produkty online, vaše webové stránky jsou stále vaším digitálním podáním ruky. Jinými slovy, je to jedno z prvních míst, na které se obrátí, když chtějí prozkoumat vaši nabídku a zvážit možnost s vámi obchodovat.

Z tohoto důvodu je důležité, abyste byli z tohoto kontaktního místa dosažitelní a přístupní. Zákazníci s největší pravděpodobností nemají čas číst všechny vaše webové stránky a hledat mezi celým vaším webem, aby našli informace, které potřebují.

To, po čem se volá, je včasné a efektivní řešení, které lze vyhledat v šumu a poskytnout relevantní informace.

Jak tedy navázat kontakt se zákazníky a zůstat s nimi ve spojení?

Odpověď je jednoduchá: zřiďte si Live Chat.

Co je to Live Chat?

Live Chat je widget nastavený na vašich webových stránkách, na který mohou návštěvníci kliknout a chatovat s agentem nebo botem. Poskytuje podnikům možnost být přítomen zákazníkům v online světě a budovat s nimi okamžité vztahy od jejich první návštěvy webu.


Live Chat od Infobipu podporují i mobilní platformy včetně Androidu a iOS, takže jej můžete snadno nastavit a přizpůsobit v rámci své stávající aplikace. Widgety aplikace a webu jsou také vzájemně propojeny, což znamená, že zákazníci mohou pokračovat v konverzaci, kterou začali ve vaší aplikaci, i při návštěvě vašich webových stránek - což vám pomůže poskytnout personalizovaný omnichannel zážitek.


Výhody používání Live Chatu

Live Chat dnes pomáhá organizacím transformovat online cesty zákazníků. Od průzkumu přes zapojení až po nákup - nastavení chatu na vašich webových stránkách vám pomůže:

  • poskytovat zákaznickou podporu v reálném čase pro dotazy návštěvníků, když mají potíže
  • pomáhat během prodejního procesu a aktivně vést návštěvníky nebo potenciální zákazníky při jejich rozhodování
  • budovat trychtýř poptávek tím, že návštěvníky přeměníte na potenciální zákazníky a později na zákazníky
  • zvýšit loajalitu a spokojenost stávajících zákazníků
  • vytvářet intuitivnější online cesty, které snižují míru odmítnutí a poskytují lepší UX.
  • zvyšovat podporu a vlastní kapitál tím, že překonáte očekávání zákazníků a poskytnete jim pozitivní zkušenost se značkou.


Použití Live Chatu s Infobipem vám umožní sledovat chování uživatelů a proaktivně je zapojit na základě předchozích interakcí.

Využití historie interakcí zákazníka vám usnadní:

  • rozpoznat zájmy zákazníků

  • identifikovat trendy v potřebách zákazníků

  • rychle řešit dotazy zákazníků

Můžete také shromažďovat klíčové informace o zákaznících, abyste mohli poskytovat personalizovanou podporu, a přizpůsobit widget vlastními prvky značky, aby zůstal rozpoznatelný.

Živý chat a umělá inteligence

Umělá inteligence a chatbot se staly potřebou hodiny, protože stále více zákazníků se obrací na online alternativy svých oblíbených značek.
Nasazení chatbota s umělou inteligencí na Live Chat usnadňuje proaktivní péči o zákazníky a řešení jejich dotazů efektivním a úsporným způsobem. Propojení chatbota s umělou inteligencí s cloudovým kontaktním centrem vám také umožní nastavit bezproblémové předávání složitějších dotazů agentům.

Použití chatbota AI na Live Chatu vám také umožní:

  • Nastavit inteligentní směrování: Přesměrovat zákazníky na agenta s dovednostmi specifickými pro jejich potřeby na základě záměru uživatele, jeho předchozího chování a předem definovaných klíčových slov nebo frází.
  • Automatizovat odpovědi: Nastavte klíčová slova nebo fráze, které spustí automatické odpovědi chatbota a provedou zákazníky určeným tokem.
  • Nabídněte pomoc 24 hodin denně, 7 dní v týdnu: Pokračujte v podpoře zákazníků i mimo pracovní dobu a sdělte jim přesný čas, kdy jim bude agent schopen pomoci, pokud budou potřebovat další pomoc.

Celkově lze říci, že komunikace se zákazníky řízená umělou inteligencí výrazně sníží náklady vašeho kontaktního centra a zároveň vám pomůže dosáhnout vašich hlavních obchodních cílů: získávat, zapojovat a růst.

Začněte s Live Chatem

Pokud hledáte způsob, jak zvýšit míru konverze, snížit náklady a poskytnout propojené služby zákazníkům, Live Chat může být tím pravým kanálem, který přidáte do svého komunikačního mixu. Díky chatbotu s umělou inteligencí a propojení s vaším cloudovým kontaktním centrem můžete své widgety Live Chat proměnit v konkurenční výhodu pro vaši firmu.

Komunikujte lépe - s námi!

Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.

4 trendy pro retail

4 trendy pro retail - z krize k oživení

Každý retail by si na začátku roku 2022 měl osvojit 4 poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.

, by Karel Holub
WhatsApp pricing

WhatsApp Business Pricing

Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.

, by Karel Holub