9 trendů pro retenci - jak si udržet zákazníky v roce 2022
Udržet si zákazníky (a udržet je spokojené) je nekonečná výzva. Zde je devět taktik, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle nyní i v příštích letech.
V rychlém světě se ocitáme ve zběsilém tempu a máme jen málo času na zastavení, přemýšlení a rozjímání. Stále častěji se podniky potýkají s otázkou: "'Jak skutečně uchopit a udržet kontakt se zákazníky?'".
Podle společnosti PwC se mění preference zákazníků v oblasti komunikace. Z průzkumu vyplývá, že 55 % všech potenciálních zákazníků je motivováno řešit své produktové potřeby online. Podíváme-li se na takový trend z předchozích let, získáme indicii, že angažovanost orientovaná na internet bude časem růst.
Zde vás upozorníme na to, jak zůstat ve spojení se zákazníky, když nakupují na vašich webových stránkách, a nabídnout jim podporu v průběhu celé nákupní cesty.
Vaši zákazníci v jakémkoli rozsahu fungují online. Ať už vyhledávají, sdílejí nebo nakupují produkty - očekávají, že jim budete k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Ačkoli nyní nemusíte nutně prodávat produkty online, vaše webové stránky jsou stále vaším digitálním podáním ruky. Jinými slovy, je to jedno z prvních míst, na které se obrátí, když chtějí prozkoumat vaši nabídku a zvážit možnost s vámi obchodovat.
Z tohoto důvodu je důležité, abyste byli z tohoto kontaktního místa dosažitelní a přístupní. Zákazníci s největší pravděpodobností nemají čas číst všechny vaše webové stránky a hledat mezi celým vaším webem, aby našli informace, které potřebují.
To, po čem se volá, je včasné a efektivní řešení, které lze vyhledat v šumu a poskytnout relevantní informace.
Jak tedy navázat kontakt se zákazníky a zůstat s nimi ve spojení?
Odpověď je jednoduchá: zřiďte si Live Chat.
Live Chat je widget nastavený na vašich webových stránkách, na který mohou návštěvníci kliknout a chatovat s agentem nebo botem. Poskytuje podnikům možnost být přítomen zákazníkům v online světě a budovat s nimi okamžité vztahy od jejich první návštěvy webu.
Live Chat od Infobipu podporují i mobilní platformy včetně Androidu a iOS, takže jej můžete snadno nastavit a přizpůsobit v rámci své stávající aplikace. Widgety aplikace a webu jsou také vzájemně propojeny, což znamená, že zákazníci mohou pokračovat v konverzaci, kterou začali ve vaší aplikaci, i při návštěvě vašich webových stránek - což vám pomůže poskytnout personalizovaný omnichannel zážitek.
Live Chat dnes pomáhá organizacím transformovat online cesty zákazníků. Od průzkumu přes zapojení až po nákup - nastavení chatu na vašich webových stránkách vám pomůže:
Použití Live Chatu s Infobipem vám umožní sledovat chování uživatelů a proaktivně je zapojit na základě předchozích interakcí.
Využití historie interakcí zákazníka vám usnadní:
rozpoznat zájmy zákazníků
identifikovat trendy v potřebách zákazníků
rychle řešit dotazy zákazníků
Můžete také shromažďovat klíčové informace o zákaznících, abyste mohli poskytovat personalizovanou podporu, a přizpůsobit widget vlastními prvky značky, aby zůstal rozpoznatelný.
Umělá inteligence a chatbot se staly potřebou hodiny, protože stále více zákazníků se obrací na online alternativy svých oblíbených značek.
Nasazení chatbota s umělou inteligencí na Live Chat usnadňuje proaktivní péči o zákazníky a řešení jejich dotazů efektivním a úsporným způsobem. Propojení chatbota s umělou inteligencí s cloudovým kontaktním centrem vám také umožní nastavit bezproblémové předávání složitějších dotazů agentům.
Použití chatbota AI na Live Chatu vám také umožní:
Celkově lze říci, že komunikace se zákazníky řízená umělou inteligencí výrazně sníží náklady vašeho kontaktního centra a zároveň vám pomůže dosáhnout vašich hlavních obchodních cílů: získávat, zapojovat a růst.
Pokud hledáte způsob, jak zvýšit míru konverze, snížit náklady a poskytnout propojené služby zákazníkům, Live Chat může být tím pravým kanálem, který přidáte do svého komunikačního mixu. Díky chatbotu s umělou inteligencí a propojení s vaším cloudovým kontaktním centrem můžete své widgety Live Chat proměnit v konkurenční výhodu pro vaši firmu.
Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.
Udržet si zákazníky (a udržet je spokojené) je nekonečná výzva. Zde je devět taktik, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle nyní i v příštích letech.
Každý retail by si na začátku roku 2022 měl osvojit 4 poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.
Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.
Chystáte se zahájit asistované procházení webu. Kliknutím na "Souhlasím" umožníte připojení operátora kleintské podpory k asistovanému procházení webových stránek.