9 trendů pro retenci - jak si udržet zákazníky v roce 2022
Udržet si zákazníky (a udržet je spokojené) je nekonečná výzva. Zde je devět taktik, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle nyní i v příštích letech.
Pod zkratkou, která ukrývá spojení Rich Communication Services, si můžete představit klasické multimediální chatování jako přes Messenger nebo WhatsApp. S tím rozdílem, že si vystačíte s běžnou aplikací pro SMSky a o spojení, zabezpečení a provoz se stará operátor, u kterého se za posílání a přijímání zpráv nic neplatí (když pomineme případný datový tarif). Stačí, aby byli oba účastníci připojení k internetu (funguje i přes WiFi) a měli funkci zapnutou. Nejsou to ale jen obsahově bohaté a bezplatné zprávy, které má RCS do budoucna zajišťovat. A nebo už v některých regionech zajišťuje.
V roce 2022 se svět pomalu odklání od otázky "co je RCS" a začíná si klást jiné otázky, například jak RCS povolit nebo kdy operátor kanál povolí.
Ještě v roce 2018 bylo aktivních uživatelů Rich Communication Services pouze 174 milionů, zatímco v roce 2019 se toto číslo pohybovalo kolem 300 milionů.
V roce 2021 se počet měsíčně aktivních uživatelů RCS vyšplhal na téměř půl miliardy, přičemž na překonání magického čísla je ještě spousta času, protože ekosystém se neustále rozrůstá a po celém světě jej spustilo více než 100 operátorů. U nás aktuálně RCS dovoluje používat Vodafone a další operátoři chystají jejich spuštění v dohledné době.
VAŠE ZNAČKA | RICH MEDIA CARDS |
---|---|
Vizuálně přitažlivé a důvěryhodné | Chatujte se svými zákazníky pomocí bohatého obousměrného obsahu |
Udržujte zprávy v souladu se svou značkou vložením prvků značky s podporou RCS, jako je logo, název značky a barvy na obrazovce. Díky nám můžete snadno upoutat pozornost svých zákazníků. | Plně využijte možnosti bohatého obsahu RCS výměnou textu, obrázků, GIFů, zvukových a video souborů, dokumentů a informací o poloze. Zkušenosti podobné aplikacím v nativní mobilní aplikaci pro zasílání zpráv |
![]() | ![]() |
NAVRŽENÉ ODPOVĚDI A AKCE | RICH MEDIA CAROUSELS |
Vložená klikací tlačítka pro snadné reakce a akce | Vytvořte pro své zákazníky kompletní nabídku prostřednictvím jediné zprávy |
Výrazně zvyšte míru odezvy na zprávy tím, že zákazníkům umožníte reagovat jediným klepnutím na tlačítko vložené do zprávy. Zjednodušte jim to a získejte lepší kontrolu nad interakcí. | Spojte až 10 bohatých karet do jedné interaktivní jednotky, kterou mohou vaši zákazníci procházet. Posouvejte, táhněte a klepněte - malý krok k tomu, abyste pro ně vybrali tu nejlepší nabídku. |
DOSAH | PŘESNÉ METRIKY |
---|---|
Vizuálně přitažlivá a důvěryhodná | Sledujte dopad zpráv a získejte podstatná data |
Bezproblémové rozšíření stávajícího dosahu SMS nebo hlasových služeb o službu RCS Business Messaging. A pokud jejich mobilní zařízení nepodporuje RCS, nemusíte se bát. Budou dostávat náhradní SMS zprávy. | Ověřte si, zda vaši zákazníci viděli vaši zprávu, a zjistěte, jak reagují a komunikují s podrobnými metrikami kampaně, abyste podle nich mohli vyladit své aktivity. |
![]() | ![]() |
DELŠÍ ZPRÁVY | OVĚŘENÝ ODESÍLATEL |
Stačí telefonní čísla vašich zákazníků | Sledujte výkonnost zasílání zpráv a získávejte důležitá data |
Místo zasílání několika dlouhých zpráv můžete zákazníkům poslat jednu dlouhou zprávu. RCS není omezena na 160 znaků, což vám umožňuje vyjádřit se silnějším způsobem. | Zákazníci mohou být klidní, když dostanou důvěrné informace. Všichni odesílatelé musí být zaregistrováni a ověřeni, aby bylo zajištěno ověření a prevence podvodů. Vše je o důvěře. |
<
Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.
Udržet si zákazníky (a udržet je spokojené) je nekonečná výzva. Zde je devět taktik, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle nyní i v příštích letech.
Každý retail by si na začátku roku 2022 měl osvojit 4 poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.
Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.
Chystáte se zahájit asistované procházení webu. Kliknutím na "Souhlasím" umožníte připojení operátora kleintské podpory k asistovanému procházení webových stránek.