RCS - co přináší nový kanál pro komunikaci

Pod zkratkou, která ukrývá spojení Rich Communication Services, si můžete představit klasické multimediální chatování jako přes Messenger nebo WhatsApp. S tím rozdílem, že si vystačíte s běžnou aplikací pro SMSky a o spojení, zabezpečení a provoz se stará operátor, u kterého se za posílání a přijímání zpráv nic neplatí (když pomineme případný datový tarif). Stačí, aby byli oba účastníci připojení k internetu (funguje i přes WiFi) a měli funkci zapnutou. Nejsou to ale jen obsahově bohaté a bezplatné zprávy, které má RCS do budoucna zajišťovat. A nebo už v některých regionech zajišťuje.

V roce 2022 se svět pomalu odklání od otázky "co je RCS" a začíná si klást jiné otázky, například jak RCS povolit nebo kdy operátor kanál povolí.

Ještě v roce 2018 bylo aktivních uživatelů Rich Communication Services pouze 174 milionů, zatímco v roce 2019 se toto číslo pohybovalo kolem 300 milionů.

V roce 2021 se počet měsíčně aktivních uživatelů RCS vyšplhal na téměř půl miliardy, přičemž na překonání magického čísla je ještě spousta času, protože ekosystém se neustále rozrůstá a po celém světě jej spustilo více než 100 operátorů. U nás aktuálně RCS dovoluje používat Vodafone a další operátoři chystají jejich spuštění v dohledné době.

VAŠE ZNAČKARICH MEDIA CARDS
Vizuálně přitažlivé a důvěryhodnéChatujte se svými zákazníky pomocí bohatého obousměrného obsahu
Udržujte zprávy v souladu se svou značkou vložením prvků značky s podporou RCS, jako je logo, název značky a barvy na obrazovce. Díky nám můžete snadno upoutat pozornost svých zákazníků.Plně využijte možnosti bohatého obsahu RCS výměnou textu, obrázků, GIFů, zvukových a video souborů, dokumentů a informací o poloze. Zkušenosti podobné aplikacím v nativní mobilní aplikaci pro zasílání zpráv
NAVRŽENÉ ODPOVĚDI A AKCERICH MEDIA CAROUSELS
Vložená klikací tlačítka pro snadné reakce a akceVytvořte pro své zákazníky kompletní nabídku prostřednictvím jediné zprávy
Výrazně zvyšte míru odezvy na zprávy tím, že zákazníkům umožníte reagovat jediným klepnutím na tlačítko vložené do zprávy. Zjednodušte jim to a získejte lepší kontrolu nad interakcí.Spojte až 10 bohatých karet do jedné interaktivní jednotky, kterou mohou vaši zákazníci procházet. Posouvejte, táhněte a klepněte - malý krok k tomu, abyste pro ně vybrali tu nejlepší nabídku.

DOSAHPŘESNÉ METRIKY
Vizuálně přitažlivá a důvěryhodnáSledujte dopad zpráv a získejte podstatná data
Bezproblémové rozšíření stávajícího dosahu SMS nebo hlasových služeb o službu RCS Business Messaging. A pokud jejich mobilní zařízení nepodporuje RCS, nemusíte se bát. Budou dostávat náhradní SMS zprávy.Ověřte si, zda vaši zákazníci viděli vaši zprávu, a zjistěte, jak reagují a komunikují s podrobnými metrikami kampaně, abyste podle nich mohli vyladit své aktivity.
DELŠÍ ZPRÁVYOVĚŘENÝ ODESÍLATEL
Stačí telefonní čísla vašich zákazníkůSledujte výkonnost zasílání zpráv a získávejte důležitá data
Místo zasílání několika dlouhých zpráv můžete zákazníkům poslat jednu dlouhou zprávu. RCS není omezena na 160 znaků, což vám umožňuje vyjádřit se silnějším způsobem.Zákazníci mohou být klidní, když dostanou důvěrné informace. Všichni odesílatelé musí být zaregistrováni a ověřeni, aby bylo zajištěno ověření a prevence podvodů. Vše je o důvěře.

 


<


Podívejte se, jak RCS využívají naši klienti


Komunikujte lépe - s námi!

Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.

4 trendy pro retail

4 trendy pro retail - z krize k oživení

Každý retail by si na začátku roku 2022 měl osvojit 4 poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.

, by Karel Holub
WhatsApp pricing

WhatsApp Business Pricing

Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.

, by Karel Holub