Inteligentní chatbot
Chatbot je kolega, kterého jste v týmu vždycky chtěli. Zvyšuje obraty v obchodě a snižuje náklady v back-office. Zaučí se rychle a pracuje neúnavně. Jeho výsledky uvidíte už za měsíc.
Pomáhá, prodává a poradí si s dokumenty
Zvládne toho daleko víc, než jen odpovídat na dotazy. Posbírá informace, vytvoří smlouvu, nabídne digitální podpis a odešle dokumenty tam, kam si zákazník přeje.
Češtinu má v malíku
Rozumí, co se po něm chce, a personalizovaný obsah zasazuje do smysluplných odpovědí. Výsledek vzbuzuje důvěru a zvyšuje konverze.
Zabydlí se u vás za pár dnů
Nasazení chatbota bude opravdu rychlé. S připravenými scénáři budete sklízet ovoce už za několik dnů. A co teprve, až si vytvoříte vlastní scénáře.
Nechte se inspirovat
Sníží počet dotazů až o 70 % Chatbot zvládá rutinní komunikaci se zákazníky v kteroukoli denní i noční hodinu, a významně tak ulehčuje život svým lidským kolegům. U některých procesů kompletně vyřeší až 70 % požadavků.
Třídí klienty Na základě odpovědí na úvodní sadu dotazů chatbot klienty roztřídí do segmentů a předá je do těch správných řešitelských skupin.
Hladká předávka Pokud chatbot nedokáže situaci vyřešit sám, pomohou jeho lidští kolegové. Chatbot jim předá historii své komunikace s klientem, aby mohli plynule navázat. Na jakékoli platformě.
Změna parametrů pojistky Chatbot se klienta pojišťovny vyptá na vše potřebné, vygeneruje novou pojistnou smlouvu k náhledu, nabídne digitální podpis a nakonec odešle podepsanou pojistku fyzicky nebo přes digitální kanály.
Odklad splátek Chatbot ověří totožnost klienta, nabídne mu možnosti odkladu, vytvoří mu návrh slouvy a nechá ho podepsat. Výsledný dokument pošle vybraným kanálem a s klientem se rozloučí.
Interní podpora Na chatbota se můžou obrátit i interní zaměstnanci. Pomůže třeba obchodníkům snadno zadat údaje o uzavřených zakázkách do systému.
Lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
- Lorem ipsum
- dolor sit amet
Chatbot v HR: Zaujetí uchazečů Chcete na uchazeče zapůsobit jako inovativní společnost? Vystupujte tak i v náborovém procesu. Chatbot na HR stránkách zaujme, zodpoví jejich dotazy k benefitům a nasměruje je ke vhodné volné pozici.
Chatbot v bance: Důvěrnost dat Za branami internetového bankovnictví v zabezpečeném prostředí může chatbot klientům zobrazit i data, která podléhají bankovnímu tajemství. Klienty k individualizované nabídce pozveme personalizovanou e-mailovou kampaní.
Chatbot v pojišťovně: Indexace Když přijde čas přehodnotit podmínky klientova pojištění (tzv. indexace pojistiky), chatbot mu pošle nabídku e-mailem a pozve ho na speciální microsite. Tam si klient vybere jednu z variant pojištění. Chatbot mu zobrazí návrh smlouvy a klient ji může rovnou podepsat.
Komunikujte lépe - s námi!
Spojte se s námi pro ještě lepší, skutečně personalizovanou klientskou komunikaci.