Asistované procházení webu
Technologie pro asistované nebo také sdílené procházení webu v sobě spojuje pohodlí nákupu z domova s osobní radou a asistencí, pro kterou lidé dříve museli do prodejny. Dovoluje tak firmám plný přechod do online prostředí, ať už se jedná o prodej zboží nebo služeb.
Při prodeji i v podpoře
Platforma pro asistované procházení webu najde uplatnění nejen při online obchodování, ale i v zákaznické podpoře nebo při interním školení.
Bezpečně a bez instalace
Přenos dat je zabezpečený a nevyžaduje na straně klienta žádnou instalaci ani nastavení. Vše se odehrává přímo ve webovém prohlížeči.
Komunikace všemi kanály
Komunikační rozhraní je připraveno na psanou, mluvenou i video konverzaci. Je na klientovi, které kanály využije. Co-browsing vždy respektuje jeho soukromí.
Nechte se inspirovat
Poradce si s klientem domluví termín online schůzky a pošle mu e-mailem pozvánku s unikátním odkazem na co-browsingové sezení. Sezení probíhá jako videokonference doplněná o bezpečné sdílení dokumentu, například na smlouvy o životním pojištění.
Poradce s klientem prochází smlouvu a společně doplňují údaje. Díky video přenosu může poradce sledovat klientovy reakce. Když poradce nezná odpověď na otázku klienta, může přizvat do co-browsingu kolegu třeba z klientské podpory.
Když je vše vyplněno a dotazy zodpovězeny, klient může smlouvu digitálně podepsat. Klikne na odkaz v e-mailu nebo SMS a ukáže se mu prostor k podpisu na dotykové obrazovce nebo přes touchpad. Podpis trvá jen několik vteřin a obchod je uzavřen. Přímo v co-browsingovém sezení se objeví podepsaný dokument, který poradce uloží.
Systém následně zajistí propsání nové smlouvy do dalších systémů a odeslání kopie dokumentů na e-mail nebo poštovní adresu klienta.
Klient na webu vyplňuje digitální formulář smlouvy o pojištění a narazí na něco, čemu nerozumí. Přímo ve formuláři tedy jedním kliknutím požádá o asistenci.
Agent klientské podpory dostane upozornění a připojí se ke klientovi. V reálném čase jsou spolu v kontaktu přes audio i video, agent zároveň vidí dokument, který klient začal vyplňovat. Agent může navigovat klienta k dalšímu postupu, nebo může převzít ovládání a dokončit vyplnění dokumentu. Klient pak už je potvrdí svůj souhlas pomocí digitálního podpisu.
Komunikujte lépe - s námi!
Začněte využívat výhody lepší komunikace už dnes.