Kdo jsme

Jsme skupina nadšenců do komunikace s klienty. Věříme v její téměř kouzelnou moc. Ověřili jsme si v praxi, že když se vezme za správný konec, dokáže skály klientské nepřístupnosti lámat, plnit poloprázdné buňky finančních výkazů a vysekat firmu ze spárů sedmihlavého draka běsnící konkurence.

Vám ale žádné pohádky vyprávět nebudeme. Pomůžeme vám klientskou komunikaci zkrotit, osedlat a využít jako svou jedinečnou konkurenční výhodu.

Co děláme

Staneme se partnerem firmy v optimalizaci její klientské komunikace. Společně hledáme ideální cesty ke každému segmentu jejích klientů. Odpovídáme na klíčové otázky: Co sdělit? Kdy? A jak často? Jakým kanálem? Jakým tónem? Špatné cesty rušíme, křivé cesty narovnáváme, moderní cesty kombinujeme s klasickými.

Vše měříme a stále se učíme. A s námi i náš partner. Posouváme jeho smýšlení o komunikaci s klienty a ukazujeme mu, čeho je možné dosáhnout. Leckdy i rychle a se zanedbatelnými náklady.

Jak to děláme

V současné době už jsou produkty a služby konkurenčních firem velmi podobné, o obchodním úspěchu tak často rozhoduje styl komunikace. A může dokonce rozhodovat i o bytí či nebytí firmy. Nastává doba renesance klientské komunikace.

Chceme změny rychle. Víme, že to jde a umíme to. Proto jsme založili uvnitř naší mateřské společnosti Copy General inkubátor, který je volný a svobodný ve svém rozhodování, flexibilní v přístupu k novým řešením a plný energie při jejich ladění a implementování. Jsme tu hlavně pro firmy, které jsou v pasti své vlastní velikosti a složitých procesů.

App preview

Proč do toho jít s námi

Soustředíme se vždy na jeden proces. Vložíme ho do inkubátoru a vypipláme ho jako malé miminko. Když je schopný samostatné existence, vracíme ho do firmy.

Klientské komunikaci se věnujeme od roku 2000, za ta léta jsme získali spoustu zkušeností z nejrůznějších prostředí. Přidejte k tomu špičkové technologie a nadšení do hledání nových postupů. Tak to je náš recept na úspěch.

Tým našich expertů, kteří se neváhají podělit o svoje know-how

Navrhujeme řešení pro řízenou personalizovanou klientskou komunikace. Zaměřujeme se na custemer experience, který by měl komunikaci provázet. Až už se jedná o vzhled či obsah dokumentů, tak i o použitý kanál, kterým s klientem komunikujeme. Základ správné komunikace spatřujeme v personalizaci, která umocňuje klientský zážitek. Mapování customer journey nám napomáhá ladit proces komunikace a co nejpřesněji klienta oslovovat

Ondřej Málek - Sales directorOndřej Málek - Sales director

Více než 15 let zkušeností se systémy pro personalizovanou klientskou komunikaci. Pomáhám firmám s nastavením hromadné personalizované klientské komunikace, zlepšením zákaznické zkušenosti a budováním image značky skrze inteligentní komunikaci.

Karel Holub - Solution architectKarel Holub - Solution architect

Projekty řešíme tak, abychom naplnili cíle a očekávání klienta, ale zároveň zachovali agilitu a inovace. Chceme do projektů přinést skutečnou přidanou hodnotu, ikdyž to někdy znamená, že na některé požadavky klientů říkame NE. Vysvětlujeme a poskytujeme řešení, která dávají smysl a nejsou jen chaotickým pobíháním na místě, ale opravdovým pohybem vpřed.

Klára Koukolová - Project managerKlára Koukolová - Project manager

Komunikujte lépe - s námi!

Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.

Přečtěte si detaily o našich řešeních, jejich konkrétní využití a inspirace i pro vaší společnost

4 trendy pro retail

4 trendy pro retail - z krize k oživení

Každý retail by si na začátku roku 2022 měl osvojit 4 poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.

, by Karel Holub
WhatsApp pricing

WhatsApp Business Pricing

Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.

, by Karel Holub