omnichannel

Vy i vaši klienti v dokonalém bezpečí

Ujistěte se, že digitální klienti jsou těmi, za které se vydávají, pomocí ověřování, které snadno verifikuje jejich totožnost. Udržujte uživatele v kontaktu a zároveň je ověřujte prostřednictvím kanálu bez překážek, který není náchylný k útokům zvenčí, pomocí autentizace skrze push notifikace a nebo SMS, mobilní identity, biometrie, hlasu nebo aplikace WhatsApp.

klientská komunikace pro finanční služby

Nastartujte digitální služby a snižte zátěž poboček

Od digitálních účtů po mobilní bankovní aplikace - prodej je především o načasování. A se správnou strategií digitální zákaznické zkušenosti můžete být u toho, když příležitost zaklepe na dveře. Pošlete správnou zprávu ve správný čas, abyste rychle obnovili pojistky, nabídli předschválené půjčky a mnoho dalšího.

klientská podpora

Poskytněte klientům aktivní podporu v reálném čase

Proaktivní péče o klienty ukazuje vaši ochotu jít nad rámec. Pěstujte loajalitu klientů proaktivní podporou - poskytněte digitální pomoc při ztrátě nebo krádeži karty, nabídněte refinancování kontokorentních úvěrů - a udělejte něco navíc.

bezpečnost

Buďte s klienty v každém kroku jejich životního cyklu

Vynikající digitální zákaznická zkušenost závisí na personalizaci. Využijte svá bohatá data a poskytněte svým zákazníkům ty nejvhodnější produkty v každém kroku jejich životního cyklu a zvyšte LTV.

Podívejte se, jak efektivně nastavit klientskou komunikaci

4 trendy pro retail

4 trendy pro retail - z krize k oživení

Každý retail by si na začátku roku 2022 měl osvojit 4 poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.

, by Karel Holub
WhatsApp pricing

WhatsApp Business Pricing

Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.

, by Karel Holub

Naše technologie

Komunikujte lépe - s námi!

Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.

Důvěřují nám