9 trendů pro retenci - jak si udržet zákazníky v roce 2022
Udržet si zákazníky (a udržet je spokojené) je nekonečná výzva. Zde je devět taktik, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle nyní i v příštích letech.
Posilte své vícekanálové marketingové kampaně pomocí dynamické automatizace pro publikum, které se zaměřuje hlavně na mobilní zařízení. Spravujte mix kanálů SMS, e-mailu, chatovacích aplikací, RCS, WhatsApp, Viber, hlasu, zpráv z mobilních aplikací, webových push notifikací a mnoha dalších prostředků z jediné platformy.
Rozlučte se s opakovanými manuálními procesy. Zvyšte míru konverze vytvářením, plánováním a automatizací kampaní na základě chování zákazníků v minulosti. Od uvítacích sekvencí až po zprávy o zapojení a reaktivaci spouštěné událostmi - automatizujte a škálujte jakoukoli kampaň přes jakýkoli kanál.
Oslovte potenciální zákazníky pomocí smysluplných zpráv v každé fázi zákaznické cesty, abyste zvýšili celoživotní hodnotu svých zákazníků. Zůstaňte v popředí zájmu a podporujte akce prostřednictvím automatizovaných, intuitivních vícekanálových kampaní.
Sledujte, jak se vaši zákazníci zapojují do každého kanálu a každé kampaně. Zjistěte, co funguje, analyzujte a opakovaně organizujte nejlepší strategie.
Podívejte se, jak efektivně nastavit klientskou komunikaci
Udržet si zákazníky (a udržet je spokojené) je nekonečná výzva. Zde je devět taktik, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle nyní i v příštích letech.
Každý retail by si na začátku roku 2022 měl osvojit 4 poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.
Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.
Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.
Chystáte se zahájit asistované procházení webu. Kliknutím na "Souhlasím" umožníte připojení operátora kleintské podpory k asistovanému procházení webových stránek.