omnichannel

Hodnota vašich digitálních prodejních kanálů na maximum

Naše cloudová komunikační platforma vám umožní zvýšit hodnotu vašich stávajících zákazníků a podpořit jejich akvizici. Zvyšte angažovanost, konverze a příjmy díky vícekanálové strategii a jednotné správě vlastních kanálů a kanálů třetích stran.

klientská komunikace pro finanční služby

Zlepšete zákaznickou spokojenost, eliminujte odchody ke konkurenci

Vyšší spokojenost zákazníků a nižší odchod díky digitálnímu přístupu k zákazníkům. Využijte další digitální kanály pro personalizovanou zákaznickou podporu a cross-sell a up-sell kampaně pro podporu růstu vaší značky.

klientská podpora

Poskytujte lepší podporu s nižšími náklady

Snižte provozní náklady a zvyšte efektivitu agentů. Využijte naše cloudové kontaktní centrum a vylepšené konverzační nástroje, abyste snížili počet příchozích hovorů a zlepšili dobu řešení.

Podívejte se, jak efektivně nastavit klientskou komunikaci

4 trendy pro retail

4 trendy pro retail - z krize k oživení

Každý retail by si na začátku roku 2022 měl osvojit 4 poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.

, by Karel Holub
WhatsApp pricing

WhatsApp Business Pricing

Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.

, by Karel Holub

Naše technologie

Komunikujte lépe - s námi!

Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.

Důvěřují nám