9 trendů pro retenci - jak si udržet zákazníky v roce 2022
Udržet si zákazníky (a udržet je spokojené) je nekonečná výzva. Zde je devět taktik, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle nyní i v příštích letech.
Cílem personalizované komunikace je dialog, který vede nejen k nákupu a spokojenosti klienta, ale i k budování skutečného vztahu mezi klientem a značkou.
Jsme připraveni vám s ní pomoci na všech frontách.
Sestavíme promyšlené scénáře, které kombinují e-mail, SMS a další kanály. Komunikace se spustí na základě popsaných událostí. A bude se také automaticky vyhodnocovat.
Umíme efektivně a bez chyb zpracovat obrovské množství dat, která přetavíme do personalizovaných dokumentů. Nezáleží na tom, jestli potřebujete rozeslat desítky tisíc uvítacích balíčků, oslovit stovky tisíc lidí zajímavou nabídkou nebo doručit klientům miliony výpisů z účtů.
Vytvářejte personalizované dokumenty v aplikacích, na které jste zvyklí. Naše platforma pro automatickou tvorbu a distribuci klientské komunikace se umí bezpečně propojit s vašimi systémy a postará se kompletně o procesy spojené s generováním dokumentů a jejich odesláním ve fyzické i digitální podobě.
Uvolněte ruce obchodníkům a poradcům, kteří pro vás pracují, a dovolte jim věnovat se naplno jednání s klienty. Ať nemusí řešit obsahové či vzhledové otázky šablon, soulad nabídek s interními pravidly nebo modelace a propočty. Díky přímému napojení klientské komunikace na vnitřní procesy ušetříte až 50 % nákladů.
Hromadná obchodní sdělení – to je něco, od čeho se klienti raději odhlásí. Dynamická komunikace je pravý opak: cílená, personalizovaná a přirozeně vybízející k reakci.
Promluvme si jako lidi. Co na tom, že některé z nás naprogramovali, abychom naslouchali klientům, radili, pomáhali... ale i prodávali. Jsem chatbot, pracuju 24/7 a podpořím váš byznys.
Popíšeme a vizualizujeme, kudy se ubírají kroky vašich zákazníků. Kde zakopnou a kde narazí. Díky měření zákaznické zkušenosti v jednotlivých bodech budete vědět, na čem zapracovat.
Každý po čase ztratí odstup od vlastního podnikání a je pro něj těžké vžít se do role zákazníka. My to uděláme za vás a systematicky prověříme vaši komunikaci.
Velká změna v myšlení, která není snadná, ale přinese výsledky. Provedeme vás digitální transformací, pomůžeme vám změnit myšlení a vidět nové příležitosti.
Asistované procházení webu v sobě spojuje to nejlepší z online nakupování a osobní návštěvy v prodejně nebo na pobočce. Vytěžte z něj co nejvíc pro svůj byznys.
Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.
Udržet si zákazníky (a udržet je spokojené) je nekonečná výzva. Zde je devět taktik, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle nyní i v příštích letech.
Každý retail by si na začátku roku 2022 měl osvojit 4 poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.
Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.
Chystáte se zahájit asistované procházení webu. Kliknutím na "Souhlasím" umožníte připojení operátora kleintské podpory k asistovanému procházení webových stránek.